Baş ağrısı yaşıysn var mı
D-26 gebelikte bende de oluyordu bol su tüketince düzeliyor geçmiş olsun
D-26 yaşamak ne kelime geberiyorum . Ama annem 20 lik Dişin cikiyo insanda olabilir diyi