Fatosbulut Aleysa 2 litreyi geçiriyorum kesin 2 buçuk oluyor bazen 3 falan ama 2 nin altına düşmüyorum
B_48_A Aleysa ben rahat 3 litre içiyorum bazen geçiyo bile ben susuzluğa dayanamıyorum hamilelikten öncede böyle içiyodum ben günde en az üç Litre 💙
mervenur00 GokceMom_ helal olsun vallaha ben bir bardağı zor içiyorum miğdem küçüçük ne yesem iççsem direk geri geliyor 7. aya girdik hala aynıyım ama doktorum sorun olmadığını söylüyor çok şükür
SilaTR Aleysa ben 1 litre anca içiyordum ama açık çay çok içiyordum her gittiğimde su seviyesi yüksek çıkıyordu doktorum su yerine geçiyor ama cay değil su ic demişti
Sulte Aleysa 1.5 litre iciyorum ama arada 2 de oluyo 1.5un altina dusmuyorum cay kahve de iciyorum ay cok icincede wc den cikmaz oluyorum geceleri uykularim kaciyor
SSuleeN Sulte Çay ve kahve içtiğiniz suyu olumsuz etkiliyor olabilir. Su tutuyor çay ve kahve ödem yapıyor diye biliyorum bu içecekleri sıvı alımı gibi düşünmeyin. Doktorunuza bir sorun 🥰
Merveozenkayhan Sulte çay özellikle de kahve tüketmek fazladan su içmenizi gerektirir malesef su olarak sayılmıyor 😉
Tubaa41 Aleysa ben hamilelikte sıvı şeylersen ve cevizden tiksindim hiç bi sebebi yokken. Kendimi içmeye zorladıgımsa midem felan ağrıyo bende ne zaman içesim gelirse içiyorum
Kader57 Tubaa41 bende öyleyim su midemi bulandırıyor resmen çok zor içiyorum yanında veya öncesinde mutlaka bişey yemem lazım🥹 birde aqzımın tadı yok zehir qibi aqzımın içi sanırım ondan dolayı böyle oldum😫
NaimeYilmaz İOS: https://apps.apple.com/tr/app/ad%C4%B1m-sayar/id736071203?l=tr Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=tr.com.happydigital.pedometer Su içmeyi unutuyorsanız Adım Sayar uygulamamızı indirip su içme hatırlatıcısını kurabilirsiniz. 😊
Sengul-9798 Aleysa ben hiç icemiyorum günde 3 4 bardak anca ne yapicam bilmiyorum da siz nasıl içiyor sunuz
Yrgnnnnnn Sengul-9798 bende aynıyım inşallah bı sıkıntı yaratmaz bu durum ya içemiyorum su mideme dokunuyor resmen
Elenor Sengul-9798 sürahiyi Ya da şişeyi doldurun sürekli göreceğiniz bir yere koyun gördükçe bir yudumda dahi olsa İçin alışkanlık haline dönüşecektir 🌹
Tubaa41 Yrgnnnnnn valla bende öyle aklıma bile gelmiyo 30 . Haftaya geldik öyle böyle insallah olmaz bi sorun
Sengul-9798 Yrgnnnnnn hmm benim gibisin ozaman çok şükür su icmemem bana sıkıntı yaratmıyor yine de bilinçli olmak lazım en azından sende 2 günde bir filan havuç suyu iç bebeğin sıvısını arttırıyor
elayaz_ Aleysa buna birtürlü çözüm bulamıyorum hamilelikten öncede suyla hiç aram yoktu hala yok zar zor belki 4 5 bardak içiyorumdur yazın o sıcaklarda dışarda bile hiç su ihtiyacı duymuyorum niye boyle oluyor anlamadım
Nulifer @“Yazgul02” elayaz_ turşu ye içersin ozamn su birazda tuzlu ye kuruyemis ye içebilirsiniz ozamn yani sen istemesen vücut isticek mecburen…