miniginannesi-1 tabiki bunlar gayet normal benim kasıklarım da ağrı sanki adet olcagima yakın olan ağrı gibi ağrı hissediyordum çok korkuyordum hatta ama doktor bunların gayet normal olup onun yerleşme cabasindan dolayı ağrı olduğunu söylemişti yani endişelenme bunlar gayet normal ağrılar🤗