Aysemsimsekk Tubazeynepalin benimde öyle kuzum ya en çokta bir damla bile idrarım gelse ağrı yapıyo enfeksiyon falan da yok rahim iyice büyüdüğü için bence
elaymoms Tubazeynepalin bende de var sebebi ne acaba iki gündür yaşıyorum bu problemi 34+6 haftaligiz. Bir de büyük tuvaletimi sık yapmaya başladım sizde de öyle mi
Ecem95 Aysemsimsekk yalnız değilmişim idrarım geldiğin de eğer uyuyorsam uykudan uyanıyorum karnımda ki ağrıya ya
elizanakbulut elaymoms kız bende 36 oldum bu aralar bende çok gidiyorum ishal oluyor sanki insan kimiside kabız oluyormuş
elaymoms elizanakbulut kabızlık vardi zaten de anlamsızca karnıma ağrıyor tuvalete gidiyorum büyük abdestimi yapiyorm her seferinde ve gece uyurken de oluyor bu 🥴🥴
elizanakbulut elaymoms bilmiyorum 2 gündür bende de o şekil karnım ağrıyor tuvalete gidiyorum ben süt içmiştim suçu ona attık ama bebek bagırsaklara da musallat olduysa olması normal 😂