Beybi_2022 Seneeeemmmmmmmmmm şehirden şehire değişiyor canım oğlum Çanakkale’de devlet hastanesinde doğdu sezeryanla mükemmeldi herşey çok memnun kaldım ulan ikinciye hamileyim 25 haftalığım mardindeyüm bırak doğumu kontrol için bile asla ve asla devlete gitmem öylede birşey var şans meselesi tamamen
mersos Vallahi devlette sezaryen oldum çok güzeldi. Temiz ilgili sorunsuz. İnan nerdeyse sezaryen izim bile yok
Gamzegll Seneeeemmmmmmmmmm Adana şehir hastahanesi hem doğumhanem hem normal odam tek kişilikti doğumda şarkılar müziklerle gerçekleşti hemşireler elimi tuttu nasıl oldu bitti anlamadım 💜💜