Gebeliğimin 25+5. Haftasındayım. Özellikle kollarımda çok ağrı oluyor sanki ağır bir şey taşımışım gibi. Ama taşımadım yorulacak pek bir şey de yapmadım. Kendimi çok yorgun bitkin hissediyorum ne kadar uyusam yetmiyor sürekli uyuyasım geliyor. Normal mi sizce şuan bu durum?