Bende de bi ara öyle oldu ama korkulacak birşey olduğunu sanmıyorum belimiz olduğundan daha fazla yük taşıyor ve ağırlaşıyoruz içe doğru bükülüyor bence normaldir diye düşünüyorum kendinize boşuna stres yapmayın belinizi rahatlatacak egzersizler iyi gelebilir 😊