Kızlar 20+1 olduk ilk hamileliğim şu birkaç gündür kasıklarım da ara ara yemek kaynarmışçasına fokur fokur şeyler hissediyorum😅 arada da karnımda anlık bir dokunuş gibi şey hissediyorum bir kere falan. Bebeğimi hissetmeyi çok merak ediyorum 🥰 sizce bebeğimi mi hissediyorum? hareket edince nasıl anlıyorsunuz