Rzlgln534 Hanımlar doğumdan sonra kanama sürecinde hangi ped veya bez kullanmayı düşünüyorsunuz ? Depend markasının Külot bezler kullanışlı ve sağlıklı mı sizce ?
KayraVeAnnesi_06 Rzlgln534 Ben 15 gün depend kullandım . Aşırı memnun kaldım ve rahattı Sezeryan oldum , dikiş yerlerm çok acıyordu iç çamaşırı deydiğinde o yünden dependı uzun süre kullandım .
YagmurAnnesi Rzlgln534 3 normal doğum yaptım. Hepsinde de 1 paket depend kullandım yeterli geldi. Sonra normal ped kullanmaya devam ettim. Çok kullanışlı bence depend olmazsa olmaz gibi bir şey diyebilirim
2022bebeki Rzlgln534 Depend cok kullanisli yari paket kullandim diyebilirim. Sonrasinea doktorum uzun pede geçmemi dikişime hava aldirmami söyledi ama depend konforlu
Cayvarmiya Sezaryen oldum.Depend 3 4 gün kullandım sonra kontrole gittiğimde doktorum onu kullanmamam gerektiğini dikişimin hava almasının önemli olduğunu söyledi normal pede geçtim 28 gün oldu daha bitmedi 😬😬😬