Neu Geçmeyen enfeksiyon var, ilaçlara rağmen. Gebelikte nioli yağı kullananlar var mı? Zararı olur mu? 20+6′dayım. Teşekkürler
birgaripana_ Neu araştırmıştım yakın zamanda yeteli bilgi olmadığı için tavsiye edilmiyor Ama doktorun izin verebilir belki ona sorun