Kızlar merhaba
İlk doğumum olacak inş,36+5deyiz bugün. hamileliğim çok güzel geçti sorunsuz ama 3-4 gündür geceleri bu saatte şiddetli regl sancısı gibi karın altı ağrım ve sırt ağrısı oluyor dayanılmayacak gibi değil ama çok ağrıyor gündüzleri de aksine gayet iyiyim normal mi sizce ?