Ftmanur123 Bebeğinin hareketlerini dışarıdan hisseden var mi ben hissedemiyorum dışarıdan belli olmuyor ve kasıklarda hissediyorum hareketleri bazen normal midir acaba sizler neler yasiyosunuz ne zaman dışarıdan belli olur
femme Ftmanur123 ben 25+2 oldum daha göbeğimden dun gordum hafif çok az oda . Bebeginizin pozisyonuna göre de bazen kasikta yada sağ sol da göbek deliginin ooldugu yerde hissediyorum
nurr0101 Ftmanur123 Şuan 23+2 yiz. 20+1 de bebeğimin hareketini dışarıdan gördüm karnımın sol tarafı şişti şişti indi. İlk tekmesini de 20+0 da dışarıdan hissetti eşim. Şimdi baya baya belli tekmeleri
Evindar14 Benim oglum cok hareketli (maşaAllah)hic durmuyor karnimdada belli 27 haftaligiz dokturumda dedi cok hareketli diye🥰