Bucuruk85 ben tedavi surecimden beri bu ilaci kullaniyorum 29.haftamdayim hala devam ilk aylar ekstra olarak balik yağı da iciyordum o zamanlar cok fena yapiyordu beni bir iki defa üst üste ilaci içince çıkarmıştım mahvetmisti midemi 😔 doktoruma sordugumda bir iki gün ara ver sonra tekrar başla demişti. Sende öyle yapabilirsin birde ben yemekten hemen sonra almiyorum bi yarim saat bekliyorum yoksa yediklerimi hazmedemiyorum