Emmis Kızlar az önce post açmıştım falan dayanamadım geldim hastaneye, bi baktılar 5 cm açılma var kendi sancılarımla doğumu bekliyoruz şuan, çok canım acıyo nolur banada dua edin yardımcı olun
Feslegenn Emmis rabbim bir avazda kurtarsın yardımcın olsun inşirah oku aklına geldikçe faydası oluyormuş öyle duydum
Beyazeller Emmis Hayurlı kolay doğumlar 🤲🏻Az kaldı hadi biraz daha gayret . Acı derken nasıl bir acı ?
Esraguzel Emmis ıkınma isteğin gelmediği müddetçe ıkınma sakın kuzum yırtılman olur.Rabbim yardımcın olsun bilirim o sancıyı..Az kalmış sabret inşallah..Dualarım seninle 💕 O doğunca çok rahatlayacaksın..
Beyazeller Emmis kendinizi sıkmayın normal bir şey herkese yapılıyor . Bebek açıldıkça gelecek 🤲🏻Mübarek günde kolaylıklar versin Rabbim
El123 Rabbım yardmcn olsun 5 cm anlamadın gbı bır anda olsun bıtsın anlama ınsallah saglkla al kucagna yavrunu🙏