incininmelegi canım sakin olmak kendini sürekli teselli etmek çok önemli,ben ilk olduğumda acısını bilmediğim için direkt uzandım açtım falan xbdnsns bi anda sokunca şoka girdim çok acıdı yani beklemiyordum bu kadar acıcağını bağırdım baya,2.defa geçen hafta doktor bakcam deyince açıklığa çok daha korkuyordum acısını bildiğim için ama üstümü çıkarana kadar hep sakin ol dedim içimden bide “Rabbi yessir vela tuassir” duasını hep içimden tekrar ettim (Rabbim kolaylaştır,zorlaştırma demek bu arada) sonra uzanıp açtım bismillah dedim gözümü kapattım çok şükür,elhamdulillah ilki kadar çok acımadı sonlarw doğru yine bi bağırdım ama az hemen geçti yani…şöyle düşün çok acısa da ki insaAllah acımaz en fazla 1 dakika faaln sürüyor sonuçta eminim dayanabilirsin,kendine güven 🌸💗