DilaDeniz
Geçen hafta bugün... 40+0 haftamıza girmiştik ki bir baktım anaaa nişanım geldi 😳 Ne olacak şimdi diye bir heyecan bir telaş... Hiçbir şey yokmuş gibi kahvaltımı yaptım duşumu aldım giyindim kuşandım attım kendimi dışarıya 😬 Hazır bebeğim doğmadan şu son zamanlarda vizyonda olan Müslüm filmini izliyim dedim 🤣 aldım görümcemi gittik filmi izledik. Ara ara sancılar girse de hiiiiç istifimi bozmadan filmi bitirdim. Sonra bir güzel lahmacuna yüklendim 🙈🤣 Yemek yenir de tatlı yenmez mi? Üstüne bi de tatlı 🤪 Bunları niye mi yaptım? Doğum sürecine kendimi hazırlama çabası... Neyse eve geldik gece bir sancıyla uyandım. Bir baktım kanamam var. Eşime söyledim hemen hastaneye gittik. Ebe sağolsun eldiveni jellemeden çatı muayenesi yaptı... Ben o an bittim 🤦🏻♀️😢 Tarifi yapılamaz bir acı... Açılma 1 cm git eve bekle dedi. Eve geldik o acıyla resmen bayılmış, uyumuşum. Sabahında bir daha sancıyla uyandım. Yine aynı kanama vs. Açılma olduğu için kanama oluyormuş. İkindi vakti 4 e kadar dayandım sonra doktoruma gittik. Yine çatı muayenesi 🤦🏻♀️ Ve 3 cm olmuş... Kanamam anormal olmaya başlayınca doktor yatış verelim dedi sabah kadar mutlaka doğurursun dedi. Bekle ki sabah olsun 😒 Sabaha kadar saat başı Nst ye bağladım ve hep çatı muayenesi 😥 Berbattı 😔 sabah tekrar muayene ve geceden beri ebenin ısrarla normal yapamazsın dediği çatı darlığı ve üst çatı basıklığı maalesef ki normal doğuma izin vermedi. Doktorum deneyelim bu şekilde doğuran var sen yaparsın dedi ve suni sancı verdiler. Hooop tansiyon 6/4 oldu ben bayıldım. Arkasından bir serum taktılar kendime geleyim diye.. Psikolojikmen yıkıldım zaten. Doktorum geldi ve suni sancıya rağmen ilerleme sıfır... Sizi tehlikeye atamam artık zorunlu sezaryen olmak zorundasın deyince ‘pes hocam siz ne derseniz o olsun’ dedim. Sezaryen oldum.. Tabi ameliyatta bayılmışım yine. Odaya götürdüklerinde bebeğim nerde? O benim bebeğim demişim 😌 Hiç hatırlamıyorum bile 🤦🏻♀️ Şimdi ise bebeğim, can parçam yanımda 💗 Tam 6 gün oldu 😌 Öyle güzel kokuyor ki, ben ölüyorum resmen 😍 Ve o kadar acıya rağmen diyorum ki İyi ki kadınım 🤲🏻 İyi ki anneyim 🤲🏻 Ben artık her zamankinden daha güçlüyüm 💪🏻💗