Merhaba arkadaşlar ben 27 Şubat’ta bebeğimin kalbi durduğu için 10. Haftada kürtaj oldum ve yine gebelik yaşıyorum fakat ilkinden çok daha stresli durumdayim kürtaj sonrası henüz daha adet olmadım bir hafta önce olmam gerekiyordu idrar testi yaptım iki çizgi çıktı hemen kan verdim betam 20 çıkınca doktor önceki gebelikten olabilir demişti takip ettik iki gün sonra tekrar verdim 50 çıkınca gebeliğim kesinleşti.Fakat sonraki gün yani geçen hafta cumartesi kanamam başladı 3 4 gün sonra tekrar kan ver dedi 1 nisanda 50 çıkan betam 6 nisanda 118 çıktı çok yavaş arttığı için şuanda dış gebelikten şüpheleniliyor.Benim gibi Beta hcgsi yavaş ilerleyen var mi acaba kesin dış gebelik midir artık cok sıkıldım su belirsizlikten