minikpatik Kızlar selamm ben 4+5 ı’m hala bulantı fln yok bu günden sonra bulantısı başlayan oldu mu ilk gebeliğim bu
ysmntrhn minikpatik 6 da başladı şuanda 14 üm fenalardayım aklımı yiyecek kadar bulanıyorum sabah aksan ilaç alıyorum almasam yaşam belirtim yok
glcn-88 Daha yeni altıncı yedinci haftada başlıyor bende 7+2 deyim ve çok bulantım var dört beş gündür Allah yardımcımız olsun
mahperii haftadayım arada sabah bulantısı vurup geçiyo bazende akşam ama çok şükür kusma derecesinde değil. İnşaallah böyle hafif geçip gider🤲🏻