Girlshey EymeninAnnesi__ ben zaten bebeğimi kaybettim kürtaj oldum doktorlar söylemedi cinsiyeti çok merak ediyorum o yüzden sormuştum 😔
Girlshey EymeninAnnesi__ kalbi durdu kürtaj oldum çok beklemiştim onu ama kavuşamadim rabbim tekrar en kısa zamanda sağlıklı şekilde yine bebek nasip etsin inşallah
EymeninAnnesi__ Girlshey kızzz bende bu 2. Bebegin zannettim yaa kuzum benim allah sabir versin insallah
Gonuel49 Girlshey cinsiyet ten hiç anlamam canım ama başın saolsun çok üzüldüm rabbim size tekrardan sağlıklı evlat nasip etsin🤲😔