Fatma13cengiz
Dış gebelik yaşamadım ama ilk gebeligimde düşük yaptım. bende şiddetli ağrı ve kanama yaşadım,düşük önleyici ilaç ve ignede kullandım fakat bir faydası olmadı,6. Haftamda kalp atışlarını duydum haftalık kontrole gittim fakat 9. Haftamda evde düşük yaptım.sonrası parça kaldığı için kürtaja aldılar ve şuan yine hamileyim yine kanamam ve ağrılarım var düşük riskim çok yüksek,ilaclarlar iğnelerle durdurmaya çalışıyorlar bakalım ne olacak. Sende ne olursa olsun sıkma canını evet zor bir durum ama senin sağlığından önemli değil şuan, çok insan var doğurup, büyütüp kaybeden. Bu yüzden hayırlısını işte