Hanımlar 6+2 olduk iki gündür acayip belim ağrıyor salı günü kanamam olmuştu bel ağrısı düşük diyen vardı korktum bende zaten durmadan yatıyorum yatmaktan mı ağrıyor bilmiyorum bu aylarda olup şiddetli bel ağrısı yaşayan var mı ? Kanamam kesildi zaten sadece bir gün sürmüştü. şu an ara sıra kahverengi leke geliyor ilaç ve iğne kullanıyorum hatta bugün iğne oldum hamilelik belirtisi mi bel ağrısı normal mi bu ? Ayrıca çok şişkinlik var midemde randevum haftaya çarşamba