Güzel Anneler, benim haftalardie regl agrim ve düzensiz sancilarim var. Üstüne sirt gögüste agrilar olustu. Gögüslerde ince ince sizilar var. 37+1 deyiz. Bugün sabah yogun sancilarim oldu yatakta. Normaldede yatsam dahi gecmio bende. Suan sag belimden bacaga dogru yayilan agrilar oluo karnim kasilio fakat bebek hala cok hareketli☺ sizlerde ne gibi bi sürede ( gün/ saat / hafta ) dogum basladi? Yada suyunuz geldi?