Aybarsmom_ ikranurkutay geçmiş olsun canım herşey normal olarak anladım ben ama inşallah da öyledir 🙏🏻
Humannrle ikranurkutay büyük ihtimal prolaktin yüksekliği var ve hipofiz bezinde kist kitle falan şüphelenmiş ama sonucun tertemiz Canım gözün aydın 🥰 ben ilk çekildiğimde bakardım ve direk boyutlarıyla yazmışlardı sende hiç bir sıkıntı yok çünkü 3 ay önce benimde mr sonucum böyle geldi 🤲🏻❤️
Herseyguzelolsun7 Muhtemelen prolaktin yüksekliği için istedi doktorunuz, hiçbir sıkıntı yok maşallah
ikranurkutay Herseyguzelolsun7 Allah razı olsun içime su serptiniz pazartesi ilacı alırım inşallah dostinex vercem demişti😊🥰