_Aanne1 Kızlar kocaeli şehir hastanesinde özel oda tutulabiliyor mu Umuttepedeki gibi? Doğum yapan ya da giden var mı?
Selma-bgm _Aanne1 özel odaya gerek yok ben bugun gidip gezdim odaları zaten oldukça özel tek kişilik herşey düsünülmüs özel doktorada gidiorum hatta özel hastaneşerde ole odalar yok arkadaslar ben cok begendım fakat yeni acıldıgı için endişelerim var cok büyük asansorde 10dkk gecıo calışanlarda perişan
55Ozge41 Bende bugün gittim şehir hastanesine muane oldum araştırdım da odalar tek kişilikte varmış 3 kişilikte varmış isteğe göre tek kişilik odada kalabilirsiniz dendi bakalım zamanı gelince görürüz daha hastane yeni açıldığı için net birşey bilinmiyor
Aselhumaninannesi 55Ozge41 bu çok iyi ya umuttepede şans oda düşmesi ama bende yarın gidicem inşallah kabul ederler 37 beni
MerveSinan 2214 ilk defa duyuyorum bu cok iyi bisey :) devlet hastanelerine hep olumsuz bakmamin sebeplerinden biri de dogum sonrasi odada baskasinin da olmasi onunda refakatcisinin olmasi vs idi.Eger boyle bir imkan carsa kullanirim valla