Seyda54 Aranızda Sakarya üniversitesi eğitim araştırma hastanesi kadın doğumda doğum yapanlarınız var mı kızlar? Yorumlarınızı merak ediyorum. Yeni hastanenin doğumhanesi nasıl? İlgileniyorlar mı? Odaları tek kişilikli mi nasıl? Doğumu nerde bekliyoruz? O kadar bilgisizim ki bu konuda yardım istiyorum
Zehragniken Seyda54 Ben yaptım canım 7 ay önce. Çok güzel ilgilendiler çok memnun kaldım. Sancı çekip dogum yaptığın oda tek kişilik. Ama sanci odasina kimseyi almiyorlar. Ailen disarda bekliyor seni arada gorusturuyolar.Dogumdan sonra 2 kişilik odalar var oraya alıyorlar seni. Başka sormak istediğin varsa sorabilirsin
Seyda54 Zehragniken çok sevindim sancı çekip doğum yapılan odanın tek kişilik olmasına😌doğumdan sonra odaya neden kimseyi almıyorlar, bize birinin yardımcı olması lazım değil mi bebekle ilgilenmesi için falan, Birde telefon alabiliyor muyuz yanımıza
aaallegraa Ablamlar kuzenlerim hepsi orada yaptılar. Kişiye özel oda ve ebe var ve aşırı temiz bir hastane. Ailem Sakarya’da benim sırf o hastanede doğurmak için son ayımı annemlerde geçirmeyi planlıyoruz.
Seyda54 aaallegraa eski doğum evi hakkında hiç hoş hikayeler dinlememiştim ama şu anki hastaneyi merak ediyordum, çok teşekkür ederim bilgileriniz için. İnşallah bebeğinize kavuşursunuz zamanı gelince ♥️
Zehragniken Seyda54 Hayır canım sanci cekerken ve dogum yapana kadar yanina kimse gelemiyor sadece arada gorusturuyolar Odaya geçtiğin de refakatçin oluyor yanında. Ve telefon yasak malesef
Seyda54 Zehragniken çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için😍 içim rahatladı, hep bi acabadaydım, nasıl olduğu hakkında. Çünkü eski doğum evini hiç hoş anlatmamışlardı bana, yenisi de mi öyle acaba diye düşünüyordum sürekli
Seyda54 Zehragniken birde sancı odasında beklerken üzerinize uzun gecelik tarzı birşey mi giydiniz yoksa pijama takımı mı? Ya da hastaneden mi birşey veriyorlar üstümüze?
Zehragniken Seyda54 hastaneden veriyorlar canım dogumdan sonra değişiryorsun üstünü. Evet malesef eski dogum evi öyleymiş bende çok tereddutluydum devlet hastanesi için ama hiç beklediğim gibi olmadı cok iyidi Bi aksilik yaşamadım. Tek ebe ilgileniyor seninle zaten sadece o kontrol ediyor alttan muayene de falan.
Seyda54 Zehragniken ben size bide şey sorayım hasta bezi istiyorlar mı hastaneden yoksa onlar veriyor mu oma göre alayım bende
Zehragniken Seyda54 onlar orda takıyorlar ama ben yine yanımda götürmüştüm depend. Dogumdan sonra onu kullandım
tubimom Ben eski doğum evi de yaptım beş yıl oldu hastane çok eskiydi doğru ama ordaki ebelerde çok iyiydi hiç ters birine denk gelmedim tabi eski olduğu için şimdiki kadar hijyenik değildi ben gece 12 de yattım öğlen çıktım yanımda Suriyeli vardı giren çıkan belli olmuyordu hemen çıkmak istedim
Mylifeem @Seyda54 bende 53 gün önce doğum yaptım aşırı memnun kaldım özele bi dünya para dökmeye gerek yok özel gibi ilgilendiler resmen benle ☺️