symag aynı benimki de öyle oldu canım 3 cm açılmam olmuş direk baktılar sabah ama sancı yoktu suni sancı verdiler 11 gibi başladık üç kez alttan kontrol etti 14.30 a kadar da açılmam çok güzel ilerledi sancılarım geldi bir saat sancıdan sonra doğuma aldılar 15.30 da sonra da geldi 15.50 de allaha şükürler olsun 🙏🏻