mervee19_ aynen öyle hepsi doktor sözde ama bazıları böyle malesef. Evet hamilelikte çok çok normal idrar tolu enfeksiyonu. Ben şu an 36+2 yim doğum için hastanede yatıyorum. Bu haftaya gelene kadar hep vardı enfeksiyon inan hiç geçmedi. Bana da antibiyotik yazıp gönderdi hep doktor ama antibiyotik olunca içmek istemedim. Bol su iç, gerekirse limonlu su iç. İç çamaşırı pamuklu giy sık değiştir ve ütüle. Bide makineye atma iç çamaşırlarını, kalıp sabun Varya banyo sabunu onunla elinde yıka ben bu şekilde hafifletiyordum