minikmelegim_ İlk doğumum zorunlu sezaryen oldu. İkincisi de zorunlu olarak mı geçer? Şimdi fiyat farkı var ya zorunlu da ücret daha düşük ama normal sezaryende yüksek oluyor. Benimki hangisine girer acaba?
Busramommy minikmelegim_ benimde zorunlu oldu ilk gebeliğim çok erken geldi bunda da riske atmamak için sezaryen olacak yine mecbur ama doktora ve neden olduğuna göre değişebilir bir kaç yere sormak lazım
minikmelegim_ Busramommy yani doktor ‘bu normal doğum olabilir’ derse ki bu ssvdye girer o zaman daha da uçar 😅😅
Busramommy minikmelegim_ evet herşey pahalı artık sağlıklı olsunlar da giden para olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏