Merhabalar düzeldinzmi? Nasıl oldunz? Bnde19 haftalığım çok belim ve kasıklarım ağrıyor ve bebek sertleşiyor arada bi. Geçn hafta kasık ağrısı ile 2 kere acile gittim enfeksiyon olabilir diye toz verdiler hiç bi işe yaramadı tahlil de yapmadılar. Sonra parol serum verdiler 2 gün iyiydim dünden beri yine çok kötüyüm devmlı doktora gitmk de istemiyorum ama korkuyorum ya magnezyum da hiç fayda vermedi