Sm135 selencinaar valla 15. Haftama girdim hala kanamam var. Kahverengi geliyordu ama bugün tekrar baya kan geldi yine sanırım 9 ay böyle geçecek benim. Doktorunuz progestan verdi mi
selencinaar Sm135 evet günde 2 vajinal kullanıyorum ama ağrım yok yarın da kontrole gideceğim cumayı bekleyemicem🫠
Elifozdmr 9.hafta kesilmişti benim kanama şeklinde değildi kahverengi lekelenme oluyordu doktorum kese etrafında kanama alanları var demişti pruloton iğne kullandm 9. Hafta kesildi çok şükür şuan 15+4 haftalığız sıkıntımız kalmadı
selencinaar Elifozdmr benimde kanama denemez akıntı tarzında değil peçeteye geliyor buda beni oldukça rahatsız ediyor doktor progestana devam diyor😁
Sm135 selencinaar doktorumu aradım sürekli bir kanama değilse ve ağrınız yoksa korkmayın dedi. Birşey olmasa da insan geriliyor tabii siz yine de bir görünün