ISILTAN Merhaba Sevgili Anneler… Göğüs pompası markası , süt saklama kabı/poşeti markası , göğüs ucu kremi markası tavsiyelerinizi paylaşır mısınız rica etsem ?
Aynenkanka ISILTAN pompa mamajoo elektrikli, süt poşeti e bebeğin kendi markası, meme ucu kremi lansinoh aldım. Daha kullanmadım
Sadiyes ISILTAN elektrikli olarak kiwi tekli aldım. Manuel lansinoh aldım. Süt saklama poseti de mochi aldım. Ve göğüs ucu kremi de yine lansinoh aldım
Sahnedekimadam Aynenkanka süt poşeti e bebeğin kendi markası, meme ucu kremi lansinoh aldım. Daha kullanmadım Pompayıda lansinoh aldım
Yagmurcmn Ayva çekirdeğinden jel yaptım ve gümüş kapak aldım el pompası olarak wee aldım oda yanımda bulunsun diye ihtiyaç halinde elk almayı düşünüyorum