Fatmacar-123 ben de adilcevazda görev yapıyorum hamileyim. Can hastanesinde Salih bey var diye biliyorum hatta özel yeri de varmış. Şubatta bir tanıdığım doğum yaptı kendisinden çok memnundu. Ancak birisinin de ayrıntılı ultrasonda çocuğun kolu yarım başında ödem var seni zehirler öldürür diyerek 4 aylık suni sancıyla doğum yaptırtmış ama çocuk sağlam doğmuş. Bunu duyunca ben gitmek istemedim. BİTLİS Devlette de hangi doktor iyidir kontrollerimi orda yapayım diyorum sizin bilginiz var mı ?