Mavisim3457 Selam kızlar Bebeğim bugün İNCİR oldu. Her ne kadar bulantılarım devam etsede bunada şükür. Siz hangi mevye ve haftadasınız gece sohbeti 😜🥰
Mavisim3457 Laleenjr Maşallah ne kadar güzel. Bende heyecanla bekliyorum hissetmeyi. Konuşuyorum şimdilik bol bol 😜
Mavisim3457 Aysee1123 Sevindim buna. Allahım sağlık ve kolaylıkla kucağımıza almayıda nasip etsin inşallah ☺️ 🥰
Asuu-1 Mavisim3457 bizde 14 haftalık olduk aşırı mide bulantısı var haftalardır devam eden Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah
Mavisim3457 Asuu-1 Bulantı kusma bendede 5.haftada başladı hala devam ediyor. O konuda kendimi çok yorgun hissediyorum. 3. Ay dolunca bitiyor diyorlar sabırla onu bekliyorum 🤔
Asuu-1 Mavisim3457 4.ay içindeyim hala gün boyu devam ediyor İnşallah biter kısa süre de hayırlısıyla sizinde