OnlyBaby Arkadaşlar ovülasyon testlerinde 1 ayda çift pik gördünüzmü farklı günlerde, bir yerde dinlemiştim iki yumurtlamayı değerlendirirsek ikiz hamilelik yüksek olurmuş
MaviK OnlyBaby benim öyle. Çocuk düşünmediğim dönemlerde doktor kontrolüne gidiyordum. Bana ovulasyonla takip etmemi söylemişti ve ayda iki defa yumurtalamam oluyordu. Mesela ay ortasında adetten sonra 1 adete iki gün kala tekrar. Hep böyleydi hiç şaşmadı . Olabiliyormuş yani kendimde şahit oldum 😀
myangelson OnlyBaby kim olduğunu hatırlasam etiketlerdim de unuttum , rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻🤍
MaviK OnlyBaby yok canım tekil olarak iki tane 🤣 ama ikiz riskim olduğunu bir doktor söyledi sadece bana ihtimal varmış .