-_Esra_-
Herkesin ismi koyarken düşüncesi , duygu durumu ya da çağrışımı farklı. Örneğin Lara yı anlamı su perisi diye koymuyorum ki koyarsam.
Deprem sonrası sığındığım bir liman burası. LARA. Bana güzel anılar bırakan bir yer. Bu sebeple listeme ekliyorum. Herkesin bakış açısı farklı