Merhaba kizlar bende rahim boyu kisaliği var ben azerbaycanliyim bilemedim doğrumu yazdim şu ifadeyi. Benim ağrilarim çok oluyo doktor 37ci haftada sezeryanla götürelim çocuğu dedi çünki bana doğum olmaz gözümde problem olduğu için . Riske atmayalım kendisi gelmesin dedi. 37ci haftada bebeği olan oldumu? Bebek için çok mu riskli 37ci haftada doğması?