32 haftalik olduk ta başından beri 2 hafta geriden gelen bir hamilelik yasiyorum adina geç döllenme dediler bugun kontrolum vardı dr dediki bebegin gelişimi durmuş dedi kan ve idrar istedi çarşamba gününe kadar tansiyonunu ölç çarşamba günü yatış verebilirim dedi gözetim altında mi tutacak yoksa erkenmi alacak belli değil erken alabiliriz dedi çok korkuyorum bizimle ayni durumu yaşayan varmı neler yaşadınız varsa