Beybi12 37+0 haftalıkta 2950 ve 50 cm’di. Ben de iri bir bebek olacağını sanmıyorum. İlkte dikkat ediyordum diyetisyen eşliğinde şekere ama sonradan dikkat de etmedm. Buna rağmen kilosu haftasıyla uyumlu gidiyor. İri olmasından şekerden etkilenecek diye çok korkuyordm. Ama öyle olmayacak çok şükür🤲🏼 sağlıkla doğsun hepsi ♥️