Nurcihannan o zaman ilk girince acıyo 😅😂😂😂 ama girdikten sonra bir sıkıntı yok dayanırsın yani. Zaten dışkıdan falan ince. Benim o zaman çok kötüydü popom ondan acıdı ama şuan mesela o kadar acımaz (hala var makat çatlağı ve basur ama iyileşti baya) 😪hatırlamak bile istemiyorum yani o zamanı 😰🫤 tuvaletin zaten sıvı geliyo daha iyi olur canın yanmaz. Ama hemşireler nasıl yapar bilemem. Bana eşim yaptığından çok daha rahattım ben🤭 o zamana kadar o bölgeyi kremle nemli tutabilirsin. Hafifliyor baya. Veya eczanede bir krem var burda önermişlerdi. Bende onu almıştım 1 güne baya hafifliyor 😅