Ben dün gittim. Devlette kontrole 20 haftaligim dedim hemen in en alt katta detaylı ultrason cektir gel dedi bnde sasirdim gerçekten de inip yaptırdım biraz kısa sürdü tabi özel gibi değil ama yaptılar aynı gün sonucu gosterdm Konya’da kadın doğum ve çocuk hastanesi bahsettiğim yer