Zeynepibrahim Merhabalar esimin işi sebebiyle yozgatta yaşıyoruz. Doğum yavas yavas yaklaşıyor. Acaba yakın tarihte yozgat şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Yoksa kayseride özel hastaneye gitmek zorunda kalacağım da
Sundus Benim doğumum da yakın şehir hastanesine normal doğum için iyi yorumlar yapıyolar ama sezaryeni bilmiyorum.nasip olursa şehir hastanesinde yapacağım doğumumu
Zeynepibrahim Sundus Sundus insallah iyi doktorlarla karşılaşırsınız. Sagliklica kavusursunuz bebisinize. Bende daha kararsizim korkuyorum açıkçası