Fahriye1937 Merhaba hanımlar, son haftalarım ishal oldum, nasıl geçirdiniz ishali? Son haftalara özgü bişi mi?
Aaaysee Fahriye1937 38+3 2 haftadır ara ara hep ishalim bende maalsef,2 gün önce çok fazla oldu ve geçmedi 2 gün boyunca,günde 2 muz ve sarı leblebi yedim bugün geçmişti elhamdulillah dene istersen
Seraps-07 Fahriye1937 37 haftalığım bende de ara ara olan ishal durumu var sanırım doğumun yaklaştığının habercisi
Yagmurcmn Bende ishalim 1 haftadan fazla zamandır üstelik kaç gündür mide bulantısı bitirdi beni ama gelen giden yok salıya kadar doğmazsa çarşamba sezeryana giriyorum 🤷♀️
Selam12 Aaaysee bende 35 haftamda olmuştu doğum başlamıştı doktorum durdurdu şuan 38+6 olduk gelmiyor
Yagmurcmn Fahriye1937 en kötüsü bu mide bulantısı yemek bile hareket etsin sayıyım diye yiyebiliyorum
Fahriye1937 Yagmurcmn yatakta sağa sola dönerken vajinada mı diyim alt tarafınızda bi baskı ağrı oluyor mu sizin de?
Yagmurcmn Fahriye1937 az kaldı ilk olunca panik oluyor işte bişey oldumu olmadımı herşey korkuya bıraktı artık kendini