Ben de malesef 23.haftamda covid oldum. Doktorum antibiyotik tedavisi ve kan sulandırıcı iğneye başlatmıştı. Antibiyotik alerji yaptığı için bırakmıştım. Doğuma kadar kan sulandırıcı iğneye devam edeceğim. Şu an 32.haftamdayim. çok şükür sorunsuz atlattık . İnşallah sen de atlatırsın. Allah şifa versin.