Seda-das01 Kızlarrr bebişlere aldığınız en beğendiğiniz kıyafet hangisi benim bu oldu minik tavşanım 🥹🥰🥰🥰
Minikfasulye38 Seda-das01 26 sene önce benim giydiğim elbiseyi artık kızım giyecek, doğumu beklemekteyiz. 🫠🌸
KayraVeAnnesi_06 Seda-das01 Çok teşekkür ederiz , sizde sağlıkla alıp kucağınıza , giydirin inşallah 🐣🙏🏻
KayraVeAnnesi_06 Nurrr_33 Çok teşekkür ederiz 🫶🏻🥰 Ürün lal baby markasının , çok beğeniyordum . Ama hamile olduğum dönemde stokları kalmamıştı . Dolap uygulamasından hiç giyilmemiş bulup aldım sizde bakabilirsiniz 🙏🏻💜
KayraVeAnnesi_06 prematureannesi_ Çok teşekkür ederiz 🫶🏻🥰 Evet prematüre doğmuştuk 🙏🏻 şimdi biraz etlendik 🙈
prematureannesi_ KayraVeAnnesi_06 oyy oyy bunları biz içeride tutamadık dışarıda nasıl tutacağız ben çok merak ediyorum ya kıpır kıpır 😁 1 aya kadar katmanlar bile oluşur hangisini yiyim diye pitipiti bile oynarsın ❤️
defneveannesii_ İlk cicilerimiz♥️ Kırmızılı olanları anneanne dedemiz almış hediye🥹💖 Pembeyi de babamızla beğendik aldık ilk kıyafetimiz🌸 Ay sağlıklı giydirmek için sabırsızlanıyorum🐣🧿
prematureannesi_ KayraVeAnnesi_06 ahh 5 aylık olduk bile artk yüksek yerlere koyamıyoruz yerde sürüne sürüne gidiyor 😂 çok azimliler maşallah 🧿
nurduran42 Hiats ayyy benimkiler de ikiz cinsiyetleri bayram sonu öğreniyoruz merakla bekliyoruz sağlıkla alın kucağınıza