Kızlar sizde de oluyor mu bu bn tüp bebekle hamileyim şimdi 16 haftalık oldum transferden beri gaz sorunum var kabız değilim yani olmamak için arada hoşaf kayısı tüketiyorum ama yiyecekle alakalı yok bence gaz yapmayan şeylerde tüketiyorum yine oluyor sürekli bağırsaklarımda sanki hava boşluğu var sürekli ses çıkıyor gurulduyor