Honeymom17 avent değil ama Nuk cam biberon kullanıyorum, kızım 14 aylık 3,5 aylıkken falan cam biberona geçmiştim, aylardır kaynatıyorum yıkıyorum hiç bir şey olmuyor, plastik olanların ağız kısmı çabuk deforme oluyor, zamanla damlatıp akıtıyorlar, kaynatıkca plastiği matlaşıyor, cam biberon dan önce her ay yeni biberon alıyordum, tecrübelerime dayanarak kesinlikle cam öneririm. Zaten birde zaten yenidoğan bebek kendisi tutamaz, ama 5 6 aylık olunduktan sonra kızım hep kendisi tuttu.