14imren14 Kızlar bugün doğum için gün aldım 25 Nisan’da sezeryan doğum yapicam bebeğim.ters olduğu için ilk gebeliğim bide üstelik açıkçası korkuyorum lütfen bana moral verin epidurial sezeryan olucak bide lütfen bilgisi olan yazsın
mre1630 14imren14 bende 1 hafta önce oldum iğne haptırmaya bile korkan birisiyim panik atağım ama doktor önemli her şey 25 dakika da oldu bitti sandığın kadar korkulacak değil 🙈
buseylm 14imren14 spinal yaptırman daha iyi olur bence hem ilk doğumun hem belli korkularla spinalde daha rahat edersin çünkü edipuralde tabiki acı vs yok ama spinale oranla çok daha fazla hissediyorsun dokularının çekildiğini bile imkanın varsa spinale çevirebilirsin önce biraz araştır tabi
14imren14 mre1630 işte ne bilim böyle korkuyorum işte icim de öyle korku var ilk defa bir ameliyat geciricem.insqllah dediğin gibi 20 dk.da biter hersey
Yagmurcmn Bende korkuyorum ilk doğumum olucak ama daha önce kist ameliyatı oldum onunla aynı olur diye korkuyorum
Nnanaa 14imren14 onu görünce zaten hadi bir an önce çıkarsınlar benide kavuşayım derken hoop bi bakacaksın odadasın 😌 bol bol hareket etmeye çalış ama sonrasında en iyi öyle açılıyor insan
Tubaa41 14imren14 doğumu düşünmekten uyku uyuyamıyorum ama ben inanıyorum bunun için mi stres yapmısız diyeceğimiz günleri rabbim gösterexek bize sağ salim kucağımıza alırız inşallah
buseylm 14imren14 aynı yine belden uyuşmalı ama spinalde Acıda yok histe epiduralde biraz daha hissedebiliyorum
Mervegc 14imren14 benim de ilk doğumum benim de sezaryan olacak 14 nisan büyük ihtimal. Epidural ne demek
Alymus 14imren14 bende aynı şekilde bebeğimin haftasına göre kafası büyük yarın belli olacak doğum sezeryandan çok korkuyorum 😔 25 nisanda kaç hafta kaç günlük oluyorsunuz o güne gün vermiş ?
ikimelekannesii22 14imren14 korkulcak birşey yok bende sezeryan oldum ama mecburi keske ilk sezeryan isteseydm şükür hemen ayaklanmıstım göbeğimde kalmadı hiç
Alymus 14imren14 ay bizde 37+3olduk şimdi yarın randevumuz var ne diyecek çok merak ediyorum. O dikiş korkusu ayağa ya kalkamazsam sütüm gelmezse diye artık düşünmekten uyuyamıyorum