Nurcihannan ağustosta dogurmustm ilk oğlumu. Birsuru kısa kiyafetler almıştım giydiremedim bi tanesini giydirdim onda da hasta ettim çocuğu. Siz yeni doğan zibinlari alın hic kısa almayın bebek üşür vücut ısısını kaybedince hasta oluyolar gazlaniyorlar hic gerek yok. Bende eylul başı dogurcam inşallah bu defa hic kısa almayi düşünmüyorum