Tugce97 bende de kabızlık var her tuvalete çıktığımda ıkınmadan yapamıyorum, magnezyum eksikliğini kan tahlilinde göremiyorlar genelde özellikle onun için kah tahlili vermek lazım ben kasılma olduğunu söyleyince anında yazdı zararı değil bebek için de faydası olurmuş doğum esnasında o yüzden bence başla derim gerçekten 2 günde kesti hatta doktorum günde 2 kere dedi ama ben 1 kere içiyorum ona rağmen