Kızlar merhaba .
36 haftalık oldum, bugün doktor kontrolüm vardı doktorum kanımın çok düşük olduğunu böyle giderse doğumda kan takviyesi almak durumunda kalacağımı söyledi. Ve aynı zamanda B12 eksikliği için iğne tedavisine başladım. Çok üzgünüm, moralim çok bozuk 🥺 nasıl toparlarım kansızlığa en iyi gelen şeyler nelerdir? Bu durumu yaşayanlar oldu mu 🥺